Pages

Follow me on Instagram : ezzardster

11/30/2011

Empty mind

Sometime we need to be alone to think back what the things we through. The worst will come before the glorious.. its gonna hurt before the better come.
Aku byk kali terduduk sebelum aku betul-betul stabil. Ramai orang berputus asa bila ditimpa musibah. Dorg cuma fikirkan inilah nasib dorg yg dah ditentukan Tuhan. Salah tu!!! Macam mana nak tahu rasa sihat tanpa lalui rasa sakit? Macam mana nak tahu dalamnya sungai tanpa kita selaminya? Macam mana nak tahu rasa senang tanpa kita lalui rasa susah? Macam mana nak kita hargai kekayaan tanpa kita lalui rasa payahnya nak dapat kekayaan??

Lagi sebulan nak 2012. Banyak lagi plan 2011 belum settle. Aku check balik macam mana nak kasi settle sekali gus. Kalau boleh lah.. kalau tak boleh postpone ke tahun depan jelah. Memanglah salah tapi dah tak boleh ubah masa yg dah berlalu. Eh, teringat pulak satu lagu yg selalu Pae nyanyi, "andai dpt,kuundurkan putaran dunia.." Ntah lagu band mana aku pun tak tahu.

Okay dah.. nie je yg aku dpt fikirkan masa otak aku kosong.. kosong bukan sebab bodoh, kosong sebab menunggu orang tak sampai-sampai.. binawe.. janji pukul 9mlm.. nie dah pukul 9.46mlm..

Wassalam...


No comments:

Post a Comment

TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...