Pages

Follow me on Instagram : ezzardster

2/26/2012

Terpaksa Aku Lepaskan Jua..


25hb Februari 2012 - Kalau sesiapa ditanyakan soalan "Bagaimana keadaan ekonomi sekarang?" Tak kesahlah dari segi personally ke atau negara, rata-rata akan memberikan jawapan yang hampir serupa; "agak merundum @ tak berapa baik @ slow lah @ ter0o0ok @ ntahlah... " Korang macam mana pulak??

Aku punya jawapan - "sangat serious teruknya." Alasan aku kenapa aku jawab macam tu kerana hari nie aku terpaksa me'lego'kan salah satu office aku setelah sekian lama jarang digunakan. Ini berpunca kerana penerimaan projek agak kurang memberangsangkan dan ditambah dengan beberapa projek yang telah tamat tempoh dan tak dapat nak disambung lagi. Client-client aku lagilah teruk. Memang kena gulung tikar terussss... Kesian sangat-sangat. Kalau masalah ekonomi nie takde tempias kat aku, sure aku dah take over je company dorang. 

Perlu ke aku ada perasaan sedih? SEDIH, memanglah ada tapi aku cuma menggunakan cara impression yang lain macam termenung yang agak panjang, cakap sesorang (mmg dari dulu lagi), suka alone dan lagi aku tak berapa nak perasan.

Aku percaya, setiap yang hilang Allah akan menggantikan dengan yang lebih bagus, lebih mahal, lebih segala-galanya. InsyaAllah, selagi aku tak putus asa dan sentiasa nak belajar. Berkat doa mak abah dan rakan-rakan pasti boleh dapat. Hanya masa shj yang perlu aku sabar menunggu. Okay dah, nak tido.. Salam...

No comments:

Post a Comment

TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...