Pages

Follow me on Instagram : ezzardster

3/25/2012

BEN ASHAARI AJAK BERKENALAN DENGAN EZZARDESIRE HEHE..


Siapa beliau? Artis? Pelakon? Penyanyi? Tapi famous lah.. Meh sini  dan segala persoalan akan terjawab. Tapi sebelum itu meh lah kenal dengan Ezzardesire @ Ezzard Roslan, hehe.. Boleh Bro Ben??haha...

Intro about 'ezzardesire'
Walaupun aku dah lama register blogspot tapi baru sahaja aktif dalam masa kurang sebulan. Boleh dikategorikan baru jugakkan? Mungkin disebabkan masa lapang aku yang agak panjang kot. Pada mulanya aku hanya kumpul link untuk menonton tv secara online tapi oleh kerana terlalu banyak link bookmark yang aku nak simpan padahal setiap website tu kadang-kadang hanya satu je link yang aku nak so aku decide nak simpan link-link channel tu pada satu blog sahaja. Kalau sesiapa pernah kunjungi blog aku dulu awal-awal memang cacamarba lah. 

Ini banner terawal aku:

Terkejut monkey! bila aku tengok traffice visitor sehari boleh cecah sampai 500 unic visitor. So aku decide nak perkemaskan lagi. Sebelum aku pilih theme yang sekarang nie, tak silap aku percubaan pertama aku gunakan 3 jenis themes. 

Dan inilah hasilnya.


Hope yang mana boleh dikongsi dan dinasihat silalah jangan segan silu ajukan terus kepada aku. Aku tak makan budakkkkkkkk... ngee.. If nak jadi follower pun lagi aku sukerr.. Sekian...


4 comments:

TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...