Pages

Follow me on Instagram : ezzardster

3/11/2012

Cara-cara bagaimana nak download semua album/gambar dalam facebook

Saja nak kongsi cara bagaimana nak download gambar yang banyak-banyak dalam facebook kita. Aku fikir sebelum nie kalau nak download kesemua gambar-gambar dalam facebook memang berjanggut lah. So bila aku dah jumpa caranya saje aku letak dalam entry aku kali nie.

Di sini aku akan bagitau cara-caranya. Senang saje. Korang gunakan Pick&Zip (is an online free software that will allow you to backup and download photos from Facebook in a single zip or pdf file.) Maknanya dengan menggunakan aplikasi percuma online tu korang boleh download kesemua gambar yang ada dalam akaun facebook korang termasuk gambar yang di tagged.


Sebenarnya ada lagi beberapa aplikasi online percuma untuk download kesemua gambar dalam akaun facebook korang. Tapi salah satu yang aku gunakan inilah. Korang try lah sendiri yang lelain.


You may download your albums and even photos where you have been tagged.

Then. dah ler... tu je.







No comments:

Post a Comment

TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...