Pages

Follow me on Instagram : ezzardster

3/16/2012

Jerslin Power Oil Bagi Umrah 'Free'

Mak dan Ayah aku akan pergi umrah dalam bulan Mei nie. Mak aku bagitau dorang dapat free sebab jual minyak power. Apa benda minyak power tu? Minyak Jerslin Power Oil katanya. 

Oleh sebab sale ayah aku sebulan dalam RM30k so dorang diberikan ganjaran umrah free. Ayah aku buat part-time je tu. Dah dapat pergi umrah free. Memang best ler.

Bagus ke minyak tu sampai orang yang dah guna datang balik cari ayah aku nak beli minyak tu. Aku tanya pada family member aku dorang kata memang mujarab. 0o0o... okay lah, memang kenalah dengan namanya Power Oil. Aku pun nak jual gaklah buat part-time. Manatau dapat pergi umrah free gak.

Mak aku mintak nanti bulan lima nie aku  jaga adik-adik aku. Dorang kena tinggal sebab sekolah. Aku kena stay kampung le gamaknyer. 


No comments:

Post a Comment

TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...