Pages

Follow me on Instagram : ezzardster

3/27/2012

Komunikasi 2 hala.


Di sini aku menaip keluhan tentang hal di sekeliling aku, idea yang tak seberapa, nasihat untuk ko dan aku sendiri dan pengalaman yang mungkin satu hari korang sendiri akan dapat rasa. Kalau nak mengadu lelebih better ngadu kepada Allah S.W.T.

Aku suka dengar pengalaman orang lain. That's why majority kawan-kawan aku berumur lebih 20 tahun daripada aku. Bila dengar pengalaman dorang nie ibaratkan pernah terjadi dalam hidup aku sendiri. Bayangkan dorang perlukan 2 tahun untuk dapat pengalaman yang macam tu tapi aku cuma dalam masa 2 jam sahaja dah ada pengalaman tu. Maknanya dorang boleh bagitau kita apa yang perlu kita lakukan sekiranya sesuatu perkara terjadi pada diri kita akan datang melalui pengalaman yang pernah dorang lalui itu.

Learn from others experience.


Oh ya, terima kasih kepada MOH KEMBARA. Comment akak memberikan semangat dan nasihat kepada aku. Blog dia juga cerita pasal pengalaman dia. Manalah satu hari nanti aku pulak akan ke tempat-tempat yang pernah dia pergi tu. Ibaratkan aku kali ke-2 lah pernah ke tempat-tempat tue. Lain-lain lagi, info pasal tempat-tempat tu aku boleh cerita pada orang lain.. haaa, orang akan anggap aku macam dah pegi ke tempat2 tu jgak kan?? Terima kasih Akak..

No comments:

Post a Comment

TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...