Pages

Follow me on Instagram : ezzardster

3/12/2012

ManagePay : Menguruskan Pembayaran Produk & Servis Anda.

Call card kawan aku

Salam,
Aku baru balik dari meeting di section 13 Shah Alam. Masa aku tengah minum tadi bersama-sama dengan kawan, aku dikenalkan dengan seorang business man yang sudah berjaya. So dia explain kat aku apa core business dia. Bukan MLM, bukan head-hunting, bukan pyramid atau seangkatan dengannya.

Macam mana kalau pelanggan nak beli produk kita dengan Visa / Master Card? 

Belakang call card dia
Dalam pemahaman aku, company dia ada satu produk yang sangat-sangat bagus untuk mereka yang mempunyai perniagaan sama ada kecil-kecilan atau pun besar-besaran dan tak kiralah online ke, consumer ke atau pun direct selling (MLM). Benda nie lebih kepada e-commerce lah. Kalau korang ada business atau produk sendiri dan nak apply swipe machine untuk terima bayaran daripada pelanggan yang gunakan kredit kad bolehlah apply benda nie sebab murah je RM399. Kalau nak apply terus dari bank pun boleh tapi korang mampu ke?

Aku panggil benda nie ManagePay. Maknanya pun dah memberi maksud menguruskan cara pembayaran dari pelanggan kepada peniaga. Bukan itu sahaja, kalau korang dah gunakan benda nie dan korang ada kawan nak gunakan juga benda nie, korang boleh recommend kan. Dari situ pun korang dapat commission gak (affiliate).

Kesimpulannya: Kegunaan ManagePay adalah untuk terima bayaran dari pelanggan yang menggunakan Visa/Master Card.

Nak apply perlu bayar RM399 korang dapat:
  • Device untuk cradle/ sync dengan handphone (buat masa nie iPhone shj).
  • Website e-commerce yang dah siap-siap letak function ManagePay.
  • Device untuk terima payment melalui kredit kad.
p/s: kalau info aku nie salah, boleh bagitau aku. Nanti aku betulkan.


4 comments:

  1. Assalamualaikum,
    saya singgah dan tinggalkan jejak di sini.

    -eqbalzack-

    ReplyDelete
  2. blog yg simple...mudah view entry tuan!

    ReplyDelete
  3. @eqbalzack hehe.. thanks again. Tuan, I'm new, minta tunjuk ajar ya..

    ReplyDelete

TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...