Pages

Follow me on Instagram : ezzardster

3/07/2012

Petang yang hangat



"Hangat sungguh petang nie kan.. " sambil hirup Nescafe ais. Yelah, aku sedang ngeteh di Restaurant D'Denai Bukit Subang.. selalu juga aku singgah situ before aku balik rumah.

Aku lepak bukannya lepak kosong. Aku tgh ingat balik apa lagi task yang aku tak buat untuk hari nie. Kalau settle semua, ye Alhamdulillah.. tp kalau ade yg tertinggal, terpaksa di re-do pd esok hari.

Kebanyakkan task yg terpaksa postponed adalah disebabkan org lain. Aku sebenarnya pelik dgn kebanyakkan org yg bekerja dgn government. Bukan pelik je, sakit hati yg amat pun ada sebab dgn cara dorg bekerja ntah hape2 ntah.. Banyak masa aku dibazirkan oleh dorg di government sectors.

Korang pernah jgak ke alami situasi yg sama mcm aku?

Posted via Android

No comments:

Post a Comment

TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...