Pages

Follow me on Instagram : ezzardster

3/06/2012

BANTUAN.. Ralat Berlaku Di Blog Aku.




Alamak, mana datangnya muzik Mexico nie? Awal-awal pagi melalak bila aku buka blog aku. Ingatkan muzik dari blog jiran. Siap dalam hati aku kata "nyampah dengan blog yang ada lagu-lagu nie." Rupa-rupanya blog aku sendiri ??

Puas aku check setiap widget yang ada untuk melupuskan muzik tersebut tapi gagal. Sakit hati!!!!
Lagu nie yang berlegar dalam blog aku Me Gusta (I Like).



Tapi yang peliknya, muzik tu keluar bila aku guna google chrome saje. Lain-lain macam safari & firefox takdelak bebunyi.. Pelik lagi lah aku. Aku try google tapi langsung tak membantu. Lebih menyokong untuk tambah lagu dalam blog adelah. Hissssh...!! Memandangkan aku masih baru sangat dalam dunia blog nie dan masih kurang mahir, aku memerlukan bantuan kepada sesiapa yang mempunyai pengetahuan dalam menghapuskan lagu/muzik dalam blog nie. Harap sudi... Bantulah aku. Aku setia menunggu feedback tak kesahlah melalui email atau pun komen.

Sekian.

No comments:

Post a Comment

TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...