Pages

Follow me on Instagram : ezzardster

4/23/2012

adoyai.com - Komuniti Video Malaysia Kawan Aku Punyer


Kali nie aku nak promote website video kawan aku punya. Adoyai.com yang baru sahaja dilancarkan dalam awal tahun nie. 100% dibangunkan oleh kawan aku berbangsa Melayu. Nama dia Epy budak jawa asal dari Tanjong Karang. Epy dulu belajar bukanlah dalam bab-bab graphic atau pun apa-apa yang berkaitan dengan internet. Dulu dia nie buta IT. Kalau dibagi komputer, dia hanya reti tengok youtube je ngan bukak email. Tapi sekarang, Nah!!! Dia dah boleh bangunkan web video komuniti sendiri. Tanpa bantuan sesape pun, termasuk aku. Dia dah ketepikan aku, huhu.. Takdelah, kekadang dia rajin minta pendapat aku dan pakar2 lain sebab aku belum lagi pakar.

Korang boleh ke web adoyai dan sign-in as member kat web dia nie. Tak rugi pun. Konsep web adoyai nie lebih kurang sama macam Youtube tapi biasalah, made in Malaysia by anak Melayu. Aku tumpang glamour lah sket sebab aku nak beli share saham web nie, hahaha.. Boleh ek Epy!..


No comments:

Post a Comment

TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...