Pages

Follow me on Instagram : ezzardster

4/25/2012

Contest : "Lagu Baru Aku"


Bila aku dengar balik muzik yang aku buat dulu macam ntah lah nak kata ape. If aku serious memang dah letak sekali dengan lirik tapi masa tu tak terfikir lagi lirik yang nak aku buat. 

Aku nak korang yang buatkan lirik utk aku dan letaklah tajuk apa yang sesuai untuk muzik aku nie. Durasi untuk lagu nie adalah 3 minit 59 saat. 

------------

Syarat-syarat Penyertaan (sila ikut satu persatu):

1- Berikan tajuk lagu yang korang rasa paling sesuai. Bahasa mestilah sama ada English atau Melayu sahaja. Bahasa lain tidak akan dilayan. Korang nyanyilah sendiri.

2- Buat lirik yang korang rasa sesuai dalam bahasa English atau Melayu. (lirik yang terpilih nanti aku akan combine kan dgn muzik ni)

3- Wajib follow blog aku nie.

4- Wajib "Like" Facebook Fanpage blog nie.

5- Buat satu entry kat blog korang Tajuk "Lagu Baru Aku" dan letakkan gambar di atas dan link ke page nie.

6-  Copy  je di bawah nie dan paste dalam entry tersebut:
Tajuk paling sesuai untuk muzik 'ezzardesire' : (korang kasilah)
Lirik paling sesuai untuk muzik 'ezzardesire' : (korang kasilah)

7- Dah selesai, sila tinggalkan link korang kat ruangan comment post nie.
8- Tarikh tutup pada 25 Mei 2012. 

Kalau tak faham baca balik. 
--------

Tajuk dan lirik  yang aku pilih best akan aku kasi Heli (hadiah tak best ke? Tak yah join sebab takde paksaan)

Features:
3.5 Channels
Build In Gyro providing stable flight
Infrared Controller
Full Functions: Ascending, Decending, Forward, Backward, Left Turn, Right Turn
Rechargeable Battery Build in.

Note: Kalau penyertaan kurang daripada 5 orang kira batallah contest nie. Pastu ringan2kanlah tangan terclick ads2 yang ade, hahaha..


2 comments:

  1. Best ni ...tapi aku bukan penulis lirik..
    Tapi hadiahnya best sangat...waa!!! waa!!
    Nak helikopter satu...!!
    Ambil Kesempatan Vote Me as Blogger Of The Year

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mcm buat poem je bro.. tp kenalah ada topic.hehe.. try je..

      Delete

TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...