Pages

Follow me on Instagram : ezzardster

4/04/2012

Today is 4th April

29 tahun lalu aku lahir pukul 7.45pg hari Isnin kat hospital besar Tg. Karang Selangor. Aku anak sulong dari 6 orang beradik. 2 orang lelaki dan 4 orang perempuan.

Tiada yg istimewa hari nie, cuma teringat sepanjang tahun sudah apa pencapaian yang dah aku buat dan paling penting apa hasil yang dah aku dapat. So far tiada apa yang besar pencapaian yang aku dah buat, cuma biasa2 saja. Aku masih mencari peluang yang mana boleh membuat perubahan dalam generasi aku. Yang boleh membanggakan mak dan ayah aku yang dah bersusah payah membesarkan aku. Syukur sangat2 masih lagi aku diberi peluang untuk berbakti kepada parent. InsyaAllah dengan doa diorang dan kwn2 beserta dgn keberkatan Allah aku mampu melakukan perubahan.

Setiap orang yang melakukan sesuatu dan berjaya sebenarnya diorg meletakkan satu standard. Jika kita fikirkan dah takda apa lagi yang nak dicipta, memang xkan jumpalah. Think different, tu yg digunakan oleh Steve jobs. Dia dah buktikan masih banyak lagi benda baru yg bernilai belum lagi dicipta.

Okaylah, doakan segala pekerjaan aku diberkati oleh Allah. Assalamualaikum..

6 comments:

  1. wah.. birthday hari ni ea? selamat hari lahir.. CKJ lak lagi 2 tiga hari lagi.. hehe.. semoga berjaya dalam apa jua yang ingin dicapai dan diberkati Allah.. >_<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks CKJ. In April juga? Tp tahun beza kot,hehe.. so, happy birthday in advance lah..

      Delete
  2. Happay besday to u
    Aku lak 17/4

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks... Owh,bln April gak.. tahun beza kot..hehe.. happy birthday in advance also..

      Delete

TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...