Pages

Follow me on Instagram : ezzardster

4/25/2012

Upgrade from 2GB to 8GB RAM for my MacBook Pro.


Semalam aku pergi ke section 7 Shah Alam utk upgrade RAM MacBook Pro aku. Kos Mmg agak memeranjatkanlah sebab sebelum nie aku tanya2 kat Low Yat aku kena charge lebih kurang RM550. Bila aku buat survey kat internet kedai2 yg ada kat Shah Alam aku terjumpa satu contact utk services repair for laptop. Tak sangka plak bila ditanya harga yang dia bg hanya Rm250. Pakistani budak yg jual dan service kat kedai tu. So apa lagi, tak tunggu lama lah.

Ambil masa lebih kurang sejam setengah je nak upgrade RAM tu. Then hasilnya, mmg best mmg smooth bila aku buka adobe Photoshop, dreamweaver, flash, director, dan siap pasang lagu lagi dlm masa yang sama langsung xde lagging. Smooth je..

Makin banyak design aku nak kena buat nie. So, aku makin rajin lah,haha..

No comments:

Post a Comment

TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...