Pages

Follow me on Instagram : ezzardster

5/17/2012

Sebelum mengata

Aku cukup bengang bila orang mengata a.k.a memfitnah lah. Dah tahu dosa fitnah tu besar tapi itu jugalah yg suka orang buat. Dengan fitnah saje boleh merosakkan kehidupan orang lain, boleh membuatkan persepsi masyarakat terhadap individu tu hina. Zaman sekarang kalau nak naik tak sah kalau tak jatuhkan orang lain. Mcm dah jadi adat pulak. Kemananya nilai agama yg dituntut sejak kecik lg? Itulah jadinya bila pisahkan agama dgn budaya. Itulah jadinya bila abaikan anal makruf nahi mungkar. Dah, aku nak balik. Lama dah aku x update blog sbb byk keje. Tup2, ter update emosi pulak kat blog.

4 comments:

  1. Salam Ezzard,
    elok emo sesikit, nanti orang kata tak sensitif!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wslm kak,
      Haha, nnti org kata cpt terasa pulak. Apa pun, lantoklah ape org nk kata. Ye dak?

      Eh, mana kak? Tertunggu2 sy nie. Sy nk sharing pasal ubah ekonomi dunia nie.

      Delete
  2. tak per..ini lah guna blog ..luahkan perasaan ..hehehehe

    ReplyDelete

TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...