Pages

Follow me on Instagram : ezzardster

8/03/2012

Cari rezeki halal dengan cara haram

Perkara ni dah lama aku dgr tapi masih sampai sekarang orang dok guna lagi cara lakhanat ni. Memang anak haram lah sesape yg gunakan cara macam tu. Yg nak buat jugak takpe, singgit yg korang dpt dari cara yg macam ni seratus ringgit lah korang melayang.Korang hati2 lah.


2 comments:

  1. Salam ramadhan.. Melawat ke blog ini yang penuh dengan nice entry.. Salam silaturahmi..

    ReplyDelete
  2. kena sentiasa berhati2 dan berwaspada di mana jua anda berada...

    ReplyDelete

TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...