Pages

Follow me on Instagram : ezzardster

8/26/2012

Kualiti Duit Baru Malaysia




Dari kecil kita diajar oleh cikgu, mak, ayah, pakcik, makcik dan semua orang pun tahu supaya semakin lama semakin mahir kita, semakin lama semakin, bagus kita, semakin lama semakin bijak kita dalam menguruskan sesuatu perkara. Betul tak? Jadi apa yang aku nak pertikaikan sekarang ialah apa dah jadi pada zaman yang sedang berlaku di sekeliling kita ni? Kenapakah keadaan jadi macam ni? Dah melalut dah aku.

Okay sebenarnya aku cuma nak kongsi pendapat aku berkenaan dengan duit kertas baru yang baru-baru saja kita gunakan pada musim raya ni. Cair?? Chaiyak?? Rosak?? Mana pi nya kualiti? Kata semakin lama semakin bagus, kata semakin lama semakin matang?? Ni dah macam tak ada kualiti! Murah! Aku rasa duit palsu punya kualiti lagi bagus (sebab aku pernah tengok). Ape dah jadi ni??


Published with Blogger-droid v2.0.6

1 comment:

  1. sure ke chaiyak kena cahaya matahari, macam kena iron je, lagi satu just nak baru tahu kalau boleh buangkan word verification tu senang sikit orang nak datang komen sini, terima kasih

    ReplyDelete

TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...