Pages

Follow me on Instagram : ezzardster

8/25/2012

Perbezaan Harga Kereta Idaman Aku

Walaupun dah guna tapi masih lagi merupakan kereta idaman aku lagi. Sebab kepuasan utk memiliki hanya sementara sahaja dan yang kekal hanyalah menghabiskan duit jek, ngeeee...

Dalam satu blog aku terjumpa satu list yang mungkin menyakitkan buah pinggang korang dan jiran2 kita. Walaupun sebelum ni aku hanya anggap sebagai khabar hanginnn, rupanya aku naik hangennnn bila khabaran tersebut benar belaka dan bukannya copy paste dari google translate, kah kah kah.. (gelak professor klon).

Ezzardesire: Macam kena sokong je kempen turunkan harga kereta yg baru dilancarkan dlm minggu lepas.


3 comments:

  1. Salam Lebaran. Alhamdulillah Abe sempat singgah & akan menjadi Sahabat Setia Blog ni, InsyaAllah... Abe singgah dari Blog Abe: www.queachmad.com

    Abe masih baru lagi dalam Dunia Maya ni, harap jasabaik untuk support Abe, kita sama2 bantu membantu. Kalau tak keberatan, mohon pautkan Blog Abe di sini supaya dapat kita sama2 dapat MEMERIAHKAN DUNIA MAYA NI... Blog ini dah Abe pautkan di Blog Abe (Sahabat Que). Terima Kasih, Jasamu Dikenang... Jika ada rezeki Blog Abe dipautkan ke Bloglist, harap dapat maklumkan pada Abe tentangnya, InsyaAllah..

    ReplyDelete
  2. kalau cmnie harga dia 2 bijik gua pakai honda..

    ReplyDelete
  3. salam kenal dan follow :)

    wahh, bro memang terer aa design header.. header blog abg ben bro yang design kan? cantik la bro..

    ReplyDelete

TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...