Pages

Follow me on Instagram : ezzardster

8/23/2012

Raya Tahun 2012 Kurang Berjalan


Kalau korang tengok kat mileage meter kereta aku tu cuma 512.7 km sahaja. Aku start reset tengah malam sebelum raya sampailah semalam tengah malam jugak balik semula ke Shah Alam. Maknanya aku memang tak banyak berjalan lah. Lagi pun kebanyakkan ramai tetamu yang datang ke rumah orang tua aku antaranya member2, sedara mara dan kanak-kanak. Jadi mana sempat nak keluar rumah memandangkan ayah pulak kurang sihat.

Okay, Selamat Hari Raya...

2 comments:

  1. Sama ler kit abro...layan tetamu kat rumah orang tua..
    tu pun dah cukup memenatkan..hehhe

    ReplyDelete

TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...