Pages

Follow me on Instagram : ezzardster

9/19/2012

Pantang maju sikit, mulalah nak busuk hati.



Aku ingat lagi tempoh hari pasal syarikat kereta besar, BMW nak saman syarikat member aku sebab gunakan logo BMW yg diubah sedikit utk jadikan logo syarikat member aku tu. Last2, senyap pulak.

Pagi ni pulak, aku ternampak perkara yg sama tp bukan milik member aku lah. Dari segi fizikal logo tu lebih kurang sama je dgn logo yg pernah member aku gunakan dulu.

Nampak sangat dah yang semuanya disebabkan hati busuk manusia. Betul lah kata member aku tu yg dia sbnrnya dikhianati oleh kawan. Kenapalah melayu macam ni? Mcm dh x tau malu bila tunjukkan hasad dengki, busuk hati, byk lg hal buruk malas nak senaraikan.

Posted via HTC android

1 comment:

  1. Kalau hati tak sihat memang hilang segala perasaan malu.. Yg penting hati puas. Amat menyedihkan jika yg terlibat adalah rakan2 & saudara mara sendiri..

    ReplyDelete

TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...