Pages

Follow me on Instagram : ezzardster

10/08/2012

Apa yang kamu nakkan?


Semakin lama semakin pening dengan dunia yang semakin sebuk dengan hal manusia yang masing-masing sebuk mengejar dunia. Dah hampir 30 tahun hidup dan lagi 30 tahun kat mana aku pun aku tak tahu. Kalau dikenang semula perkara lepas terasa macam cepat nyerrrrr masa berlalu. Apa yang aku dapat dalam tempoh nie? Dalam dunia ni takkan semua yang kita nakkan akan kita dapat dan kenapa jadi macam tu? Adakah ada lagi hidup selepas ini dan kalau ada boleh ke kita ingat hidup lampau kita? Dah start merepek dah aku... tapi tak mustahil kan?

No comments:

Post a Comment

TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...