Pages

Follow me on Instagram : ezzardster

10/24/2012

Asal usul bangsa Melayu



Apabila kita tahu mana asal usul bangsa kita, bukan sahaja bangga malah tahu kapasiti bangsa kita.

Sebenarnya jauhkan terus perasaan bangga tapi lebihkan guna kapasiti kelebihan yang kita tahu untuk jalan yang betul.

Ini kali ke-2 aku mentelaah buku Alter Terahsia Bangsa Melayu. Pertama kali aku baca just setakat go through je sebab nak nampakkan gambaran secara menyeluruh berkenaan apa buku ni. Kali ke-2 aku baca aku nak fahami dgn teliti dan sehingga mukasurat 41 aku masih bersemangat, maknanya menarik sangat2 buku ni. Sesiapa nak baca juga, boleh dptkan dr internet. Kalau ade lg lah. Kalau Xde, bgtau aku.

Location : Jalan Elektron U16/89, Denai Alam, 40160 Shah Alam, Selangor,
~Posted via HTC Android ~

No comments:

Post a Comment

TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...