Pages

Follow me on Instagram : ezzardster

11/22/2012

Blog ezzardesire dah pulih dari malware...

Gambar hiasan.

Aku baru je pulihkan blog aku daripada malware bernama naser.com yang dah hampir seminggu menghantui blog ezzardesire. Cuma hari ni ada seorang sahabat yang prihatin baru aku bertindak berusaha mencari macam mana nak atasi masalah tersebut. So aku google dan terus aku jumpa airadium dan terus ikut tutorial yang diberikan. Alhamdulillah...

Thank to bro.. yg sangat prihatin..





3 comments:

  1. dah settle erk?? Alhamdulillah...

    ReplyDelete
  2. Ptt pg td xbleh baca entry :-)

    ReplyDelete
  3. alhamdulilah.

    ade penah nak terjah cni. tapi malware tu tak bagi :( hihi

    ReplyDelete

TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...