Pages

Follow me on Instagram : ezzardster

11/25/2012

Budaya ngeteeeeh..

Assalamualaikum.. oleh kerana sekarang musim durian, aku diarahkan supaya pulang ke kampung untuk misi menghabiskan durian. Rezeki jangan ditolak, ye dak? ;)

Macam biasa, malam je sure aku akan keluar minum. Malam ni mamak agak penuh sebab ada bola. MU lawan mana ntah, aku tak tau dan tak pula nak ambil tau. Aku bukan pure kaki bola kot. Majority customer berbangsa Cina. Yang aku rasa lain bila gol je, dorg tak memekik melalak pun macam org kita. Dorg ni berborak sesama dorg, bila tang gol je dorg stop borak tgk bola mcmana gol tu. Pastu sambung borak balik. Aku sengeh je tgk dorg..

Okay, dah abih citer. Xde yg menarik pun. Cuma nak dijadikan cerita je. Wassalammm....

No comments:

Post a Comment

TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...