Pages

Follow me on Instagram : ezzardster

11/21/2012

Yeaaa... Aku berjaya root HTC aku.

Dalam proses meng root kan phone HTC aku ni byk kesilapan yg aku buat sehinggakan aku terpaksa call beberapa pakar android yg aku dpt contact nombor dia dr internet. Majority bila aku ceritakan problem yg sdg aku hadapi dorg suruh aku hantar kedai. Alasan yg dorg kasi phone aku dah bricked katanya. Ada pulak yang suruh aku call back selepas 30 minit sbb nak dptkan rom sesuai utk aku, pastu bila aku call tak berjawab pulak. So aku ambil keputusan untuk check balik semua tutorial yg ada. Memang agak payah nak dapat sebab mostly tutorial yang ada menggunakan windows, aku pulak guna Mac OS X. Berkat kesabaran dan ketekunan akhirnya aku berjaya.. hehe..

No comments:

Post a Comment

TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...