Pages

Follow me on Instagram : ezzardster

10/06/2013

Aktiviti: Shopping Sport Rims

Assalamualaikum...
Tak ada yang menarik, cuma aku bawa kawan aku dari Kota Bharu ke Sunway untuk tukar rims kereta E60 dia je. Kalau tak silap aku kat situ je dah berhabis RM6500. Tak termasuk body kits M5. Rezeki dia Allah bagi. Aku kata kat dia, appreciate lah diri sendiri dan jangan berkira sebab sebelum ni dia dah berhabis usd15000 untuk jaga akaun forex orang lain. Langsung tak ada sorg pun yg bayar balik.

No comments:

Post a Comment

TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...